CERITERACINTACITA SEORANG GADIS BERNAMA FARAH FAZIRA

I'm doing this BLOG for what i think, i love, i hate, my sad and so many thing....

for those who don't like my BLOG i don't mind!!!

Sunday, July 3, 2011

assignment oh assignment

mula semester baru ja... assignment pown baru... baru ari nie start kuliah dah dpt assignment... kalau senang xpa la juga... haiya... nie hampir sume subjek dh dpt assignment... nak antar pulak pada masa, waktu dan hari yang hampir... nk wat assignment kena ada idea... nie idea x mai2 pown... sesapa tolong la bg idea... nk kena wat buku cerita... nk wat alat permainan untuk kanak2... nk kena wat essay... assignment group lg yg nk kena dikumpul dalam mas terdekat...

tu assignment blom masuk kuiz lagi... selagi x abis semester selagi tu kerja dok byk.... kuiz x wat xda markah sama cam assigmnent... U aku nie lain dr U org lain markah assignment lagi byk dr exam... assignment 60 markah exam 40 ja... tp fail exam fail sume... haiya....
abis sume assigmnent n quiz... dia nak exam plak... haish bila sume nie nk abis???? lepas satu, satu lagi... besa la slagi x grad... exam... huh bkn nya senang... study cam org gila la org histeria... ckp pasal histeria... asrama aku nie time nk exam ramai yg kena histeria.. besa la TERlebih study... hai terlebih study pown susah... camna ni??? study susah... x study lagi la susah... bkn susah ja.. mampus kena buang U...
leh kena nightmare!!!
dapat result... for sure kena bg dean's list... x pown 3 pointer keATAS... x cukup mau kena amaran dgn U.. dengan U kena... hah bila parent taw... lagi seksa... mau parent soh menikah trus x pyh dok kalut nk STUDY...

STUDY.. STUDY.. leh gila aihh!!!
huhuhuhuhu

nie la cabaran hidup di U... eh2 aku nie byk assignment tp sempat plak update blog aku nie... hehehehe nie namanya idea blom dtg tp idea nk update blog yg dtg hehehehe... pas aku abis sem nie aku nk g praktikal!!! di mana??? di IPOH!!!



No comments:

Post a Comment